Konfigurace online prodeje: nová možnost
Přidali jsme novou možnost v rámci konfigurace funkce Online prodeje. Zaškrtnutím nepovinného zaškrtávacího políčka „Kontrolovat správnost údajů na faktuře v platebním formuláři“ aktivujete možnost automatické kontroly polí: Název firmy, DIČ, PSČ, Město, Ulice, Země (po předchozím přidání těchto polí na fakturu).
Po aktivaci volby se vyplnění výše uvedených polí v rámci objednávkového formuláře stává povinným, aby prodávající získal nezbytné údaje k vystavení faktury.Úplný popis nové volby a praktické tipy týkající se konfigurace prodeje online naleznete v naší Nápovědě.
WooCommerce: opravy v oblasti synchronizace skladů
Identifikovali jsme jednotlivé případy, kdy aktualizace skladových stavů v BitFaktuře nebyly zohledněny ve WooCommerce. Implementovali jsme opravu, která tento problém vyřešila. Kromě toho jsme zavedli kvantitativní a časová omezení pro překrývající se procesy synchronizace produktů, což zlepší stabilitu přenosu dat. Tato změna brání systému v držení objednávek ve frontě a generování souvisejících dokumentů se zpožděním. Využijte naši bezplatnou integraci s WooCommerce a pohodlně spravujte svůj prodej přímo z BitFaktury!
Zablokování akcí na fakturách a skladových dokladech během importu
Identifikovali jsme případy, kdy uživatelé během probíhajícího importu dokumentů odstraňovali nebo upravovali fakturu, i když ji viděli v systému, přestože ještě neměla kompletní soubor položek. To způsobovalo, že po dokončení importu v systému zůstávaly dříve nezohledněné položky – i když samotná faktura mohla již v systému BitFaktura chybět. Abychom tomuto případu zabránili, zavedli jsme blokaci, která znemožňuje provádění akcí na dokumentu, dokud systém nezpracuje celý import zadaný uživatelem.