Novinky

1. Zavedli jsme možnost přidání více příjemců a vystavovatelů na fakturu

BitFaktura dosud umožňovala přidání jednoho příjemce na fakturu. Bylo také možné přidat jednoho vystavovatele - pomocí textového pole.

Nasloucháním hlasům našich zákazníků jsme v této oblasti přidali nové možnosti. V současné době můžete na faktuře zahrnout několik příjemců a vystavovatelů pomocí chytrého formuláře, který si bude pamatovat data pro použití v následujících fakturách.

Pokud vidíte, že bychom mohli v BitFaktuře vylepšit nebo přidat možnost, která by vám usnadnila práci, dejte nám vědět! Náš systém vyvíjíme s ohledem na vás a vaše potřeby, proto rádi využijeme vaše nápady ke zlepšení.

2. Navrhli jsme mechanismus pro obnovení deaktivovaných webhooků WooCommerce

Občas pozorujeme selhání webhooku WooCommerce: někdy je platforma deaktivuje, např. když server neodpovídá. Takové incidenty jsou zcela nezávislé na BitFaktuře, ale ovlivňují správnost generování dokladů a komfort našich klientů.

Abychom zajistili nejvyšší kvalitu služeb, vytvořili jsme mechanismus, který:

  • detekuje deaktivaci webhooků WooCommerce
  • obnoví jejich provoz
  • informuje zákazníka e-mailem o zjištěné závadě a doporučuje ověřit správnost dokumentů vygenerovaných při vypnutí webkooků

Jsme si jisti, že nový mechanismus přispěje k vaší lepší zkušenosti s používáním integrace WooCommerce s BitFakturou.

Pokud ještě nejste připojeni k této platformě elektronického obchodování, je čas začít! Integrace je bezplatná a dostupná v každém tarifu Faktura. Chcete-li propojit svůj účet s WooCommerce, použijte interaktivního průvodce.

 
3. Přidali jsme možnost prohlížení plateb v historii bankovních importů

V důsledku zavedené optimalizace si nyní můžete pohodlně zobrazit platební údaje v historii importů z vaší banky kliknutím na tlačítko „Zobrazit“.

Vyzkoušejte novou možnost tak, že ve svém účtu BitFaktury přejdete na kartu Import plateb z banky, vyberete svůj bankovní import a poté otevřete kartu Historie importu.

Pokud bankovní importy ještě nevyužíváte, podívejte se na úplný seznam dostupných bank nebo zvažte pokročilejší možnost – připojení k bankovnímu účtu – a pohodlně sledujte finance své firmy v BitFaktuře.

 

4. Povolili jsme automatické odstraňování nepovolených znaků v e-mailových adresách příjemců faktur

Zkopírovali jste někdy e-mailovou adresu zákazníka z webové stránky nebo zprávy s nepotřebným znakem, jako je [] {} <> : , / \ ; &? Nebo když jste ručně zadali adresu v BitFaktuře, omylem jste přidali jednu z nich? Pokud jste si této chyby nevšimli a poslali jste e-mail s fakturou, možná se k zákazníkovi nedostala.

Nemohli jsme dopustit, aby se taková maličkost dostala mezi vaši fakturu a zákazníka. Zavedli jsme tedy mechanismus, který automaticky odstraní zakázané znaky z pole e-mailové adresy příjemce faktury.

 

5. Přidali jsme funkci výpočtu marže na příjmových fakturách v případě oprav

Výsledkem této implementace je, že při vystavení, úpravě nebo mazání opravné faktury systém automaticky vypočítá marži na příjmové faktuře a zobrazí aktualizované údaje ve sloupci "Marže" v seznamu faktur.

Pokud chcete přidat takovýto sloupec do svého seznamu faktur a mít tak možnost rychle zkontrolovat marži získanou na dané faktuře, navštivte naši Nápovědu.

Optimalizace OSS

1. V září jsme zavedli dvě vylepšení související s vystavováním zásilkových faktur do dalších zemí Evropské unie:

  • vylepšené zpracování daňových hodnot, které nejsou celými čísly: v případě faktur vytvořených v důsledku integrace e-commerce přes API systém již zohledňuje sazby OSS s desetinnými hodnotami, což jistě ocení podnikatelé prodávající do země jako Finsko, Francie, Irsko nebo Slovinsko
  • vylepšení mechanismu načítání produktů na faktury OSS.

 

Stáhněte si mobilní aplikaci BitFaktura a mějte své faktury vždy po ruce!

Vystavujte faktury za méně než 30 sekund! Vše, co potřebujete, je chytrý telefon a připojení k internetu. Spravujte své výdaje přidáváním fotografií dokumentů, vytvářením faktur a jejich odesíláním přímo z aplikace. Získejte plnou kontrolu nad financemi vaší společnosti díky transparentním reportům.

To vše v jedné aplikaci! Pokud ji ještě nemáte, stáhněte si ji nyní.