V roce 2022 jsme publikovali přesně 24 článků na blogu. V průměru to dává 2 specializované a plně hodnotné záznamy za měsíc!

Věděli jste, že BitFaktura má více než 800 funkcí? Každý den pracujeme na jejich vylepšování a vytváření nových, abychom usnadnili fakturaci! Ze všech jsme vybrali 7 nejdůležitějších funkcí, které byly představeny v roce 2022!


1. Tmavý režim

Byl implementován tmavý režim, tedy možnost povolit Dark Mode. Obrazovka se zapnutým tmavým režimem vyzařuje mnohem méně škodlivého modrého světla, což se jistě promítá do většího pohodlí při používání a zklidňuje unavené oči. Co to vlastně Dark Mode je a jaké má výhody si můžete přečíst zde.

Dark Mode

2. Cenová nabídka


Cenová nabídka se objevila na seznamu dokumentů. Jedná se o neúčetní doklad, kombinující grafické znázornění produktu s jeho popisem a cenou. Chcete-li vytvořit cenovou nabídku, postupujte podle cesty Nastavení > Nastavení účtu, poté zaškrtněte políčko Cenová nabídka a Uložit. Jak připravit cenovou nabídku jako lákadlo pro zákazníka si můžete přečíst zde.

Cenova nabidka


3. Opakujicí se výdaje

Pokud máte pravidelné výdaje, využijte možnost nastavit Opakující se výdaje. Chcete-li to provést, postupujte podle cesty Výdaje > Více možností> Nastavte pravidelné faktury.

Opakujici se vydaje

4. Fakturační API – přidání loga

Abychom Vám usnadnili personalizaci faktury, implementovali jsme možnost přidání loga na fakturu z úrovně API. Více o této funkci se dozvíte z Nápovědy.

API


5. Skladové doklady - zasílání e-mailem


Možnost zasílat skladové doklady e-mailem je jednou z těch dlouho očekávaných funkcí. Skladové doklady můžete od listopadu zasílat e-mailem přímo ze systému s přiloženým PDF dokumentem.


6. Omezení role účetního


Přidali jsme možnost omezit roli účetního. Doposud měla/měl účetní přístup ke všem oddělením Vašeho účtu. Nyní si můžete vybrat, ke kterému oddělení nebo oddělením má mít Váš účetní přístup. Chcete-li změnit přístup účetního ke konkrétním oddělením, postupujte podle cesty Nastavení > Uživatelé > Role > klikněte na e-mail uživatele/účetního. Poté vyberte oddělení, kterým chcete udělit přístup, a uložte změny.


7. Konečná faktura - informace o DPH v souhrnu


Na konečné faktuře je v souhrnu částky k úhradě doplněna informace o výši DPH k úhradě včetně její sazby. Díky tomu je fakturace transparentnější pro prodejce i zákazníka.