V březnu jsme do systému BitFaktura zavedli další nové funkce. Již teď Vás zveme ke čtení.  

 

1. Bezpečnost našich uživatelů je pro nás prioritou a proto jsme do nastavení účtu zavedli novou funkci: automatické odhlášení po stanovené době. Samostatně můžete upravit čas, po němž budete automaticky odhlášení. Rozsah výběru je od 5 minut do 72 hodin (3 dny).

Jak to udělat? Klikněte na Nastavení účtu > Konfigurace > Bezpečnost, a pak v pruhu pod možností Automatické odhlášení vyberte čas, který Vám nejvíc vyhovuje, po kterém proběhne automatické odhlášení z účtu BitFaktura.

2. Máme novinku pro Ty, kteří mají rádi šablony dokumentů. V Seznamu vydání (packing_list), kromě standardních kódů, najdete také nyní šablonu “doplňující doklad”.

Seznam vydání najdete v náhledu faktury, jako jednu z možností tisku. Novou šablonu pak uděláte pokud kliknete v Nastavení účtu > Fakturační šablony > Přidat novou šablonu > Doplňující doklad.

3. V rámci vývoje vlastních šablon jsme přidali používání kódů EAN u položek na faktuře, proměnnou {{ean_code}} a obnovili jsme příkladové soubory importů, které zobrazují poslední změny v systému.

4. Byla přidána možnost předání stavu během vystavování podobné faktury funkcí API. 

5. Na Vaši žádost jsme přidali filtr sady v seznamu produktů a také filtr společnost / soukromá osoba v seznamu faktur.

6. V seznamu skladových dokumentů jsme přidali shrnutí hodnoty s DPH, které usnadní Vaši práci. Dodatečně se objevila možnost stáhnutí všech faktur pro dané období do souboru zip bez nutnosti specifikace. 

7. Přidali jsme možnost předávání kódu EAN na položce během vystavování faktury funkcí API.

 

Děkujeme za Vaši podporu a spoustu nápadů na nové funkce, které nám posíláte. Sledujte nás na Twitteru a Facebooku.