10 způsobů, jak propagovat svůj partnerský program

Jolanta Rustecki Jolanta Rustecki 2022-08-22
Partnersky program

Používáte BitFakturu denně a vážíte si tohoto programu natolik, abyste jej doporučili ostatním? Využijte náš partnerský program. Díky němu si můžete předplatné prodloužit zcela zdarma a dát svým followerům slevu na předplatné v BitFaktuře. Máte také možnost získat pravidelný příjem od každého nového uživatele, který si díky Vám založí účet v BitFaktuře. Máte zájem? Podívejte se na podrobnosti -> Partnerský program  - (BitFaktura.cz).  Pokud si chcete o této nebo jiné širší spolupráci promluvit, kontaktujte nás na adrese info@bitfaktura.cz 

Pokud se zapojíte do našeho partnerského programu, udělejte to podle své strategie a vize. Víte, co Vaši uživatelé rádi čtou a sledují. Pokud však potřebujete inspiraci k propagaci svého působení – podívejte se na inspiraci níže.

Nejlepší způsoby, jak propagovat svůj partnerský program

Způsob č. 1: Doporučení na stories


Jste pravidelně aktivní na sociálních sítích, je to zajímavé místo, kde si můžete budovat image sebe a své společnosti, a tím samozřejmě propagovat své produkty a služby. V současné době nestačí příspěvky ve feedu. Facebook a Instagram propagují stories, které po 24 hodinách zmizí (pokud je nepřidáte do Vybraných na IG). Je to skvělý kanál pro podávání zpráv o Vašem podnikání (nejen) každodenním životě a „pašování“ různých informací. Zde můžete hovořit o tom, jak řešíte firemní fakturaci tím, že poskytnete hotová řešení a tipy. Za zmínku zde stojí BitFaktura a například slevový kód speciálně pro Vaše sledující. Zde můžete také přidat svůj partnerský odkaz. Stačí, aby na něj Váš příjemce kliknul a hned je v BitFaktuře. Pokud si vytvoří účet – systém jej započítá a přiřadí k Vašemu partnerskému účtu.

 

Způsob č. 2: Odkaz na blogu


Provozujete blog? Content marketing podporuje budování image i prodej. Stojí za to postarat se o vysoce kvalitní příspěvky, které příjemcům poskytnou skutečnou hodnotu. Najděte kontext pro Vaši spolupráci s BitFakturou. Můžete psát například o nástrojích, které Vám denně usnadňují podnikání. Propojte pr informace o BitFaktuře se svým přidruženým odkazem nebo jednoduše zveřejněte banner pod ním.

Hodnotný, věcný a komplexní text si časem vybuduje vysokou pozici ve výsledcích vyhledávání Google. Díky tomu může přilákat nové příjemce, kteří budou pravidelně klikat na Vaši fakturu z BitFaktury a poskytovat Vám tak výhody na tomto účtu.

Pamatujte, že výběrem našeho partnerského programu máte naprostou svobodu v marketingových aktivitách. Svůj slevový kód můžete vložit do svého bio na Instagramu, na více či méně viditelné místo na Vašem webu nebo jej zveřejnit ve svém webináři či podcastu. Víte, které nástroje budou pro Vás nejlepší. Jednejte intuitivně, bez nátlaku, autenticky – dejte svým uživatelům skutečnou hodnotu. Určitě to ocení!

 

Způsob č. 3 - Informace v newsletteru


Posíláte pravidelně svým příjemcům newsletter nebo plánujete zahájit mailingové kampaně? Je to skvělý komunikační kanál, i když to rozhodně není jednoduché. Jeho silnou stránkou je skupina příjemců, která se k Vám nedostala náhodou – nějakým způsobem jste je přesvědčili, že stojí za to od Vás dostávat novinky a informace. Dbejte na jejich vysokou kvalitu, aby uživatelé pokaždé viděli hodnotu zpráv, které obdrží.

V mailingu, stejně jako na blogu, můžete umístit banner s odkazem nebo odkazem na konkrétní frázi. Pokud jsou Vaši příjemci velmi různorodí a ne nutně všichni mohou mít zájem o fakturační program, proveďte jejich rozdělení. Rozdělte je například podle zájmů. Pamatujte, že BitFaktura je systém pro podnikatele. Pokud někdo neřídí firmu a nemá v úmyslu ji zakládat, je lepší mu neposílat zprávy o nástroji věnovaném výhradně podnikatelům.

 

Způsob č. 4 – YouTube

 

Vytváříte obsah pro YouTube? Skvělý! Toto je další kanál, který Vám může zajistit stálý příjem z partnerského programu BitFaktura.cz Ve videu uveďte svůj slevový kód (kontextově samozřejmě nic násilím!) A do popisu videa přidejte partnerský odkaz, např. ve formě užitečných odkazů.

 

Způsob č. 5 - Doporučení podcastu


Podcasty si získávají stále větší oblibu. Přibývá také podnikatelů, kteří tento kanál využívají k propagaci. Tento nástroj vyžaduje velké nasazení. Pokud rádi tvoříte obsah a máte hodně co říct – možná to bude pro Vás ideální kanál! Svůj slevový kód mohou podcasteři uvést hlasem nebo odkazem na zdroj spolupráce v podcastu. 


Způsob č. 6 – Příspěvky na sociálních sítích


Doporučte BitFakturu také v pravidelných příspěvcích, které zveřejňujete na svých profilech na sociálních sítích. Hledejte pro svého uživatele zajímavý a hodnotný kontext. V grafickém příspěvku můžete přidat svůj slevový kód a propojit partnerský odkaz v obsahu příspěvku nebo na stories.

 

Způsob č. 7 – TikTok


Názor, že TikTok je aplikace pro mladé bez hodnotnějšího obsahu, je dávno pryč. Všichni milují TikTok, včetně podnikatelů! Hodnotného obsahu je stále více, a to i v oblasti podnikání. Přemýšlejte o své přítomnosti na tomto kanálu. Pokud tam ještě nejste, přidejte svůj TikTokový profil do seznamu kanálů a propagujte tak svou partnerskou spolupráci s BitFakturou.

 

Způsob č. 8 – Krátký tweet s kódem doporučení


Twitter je stále populární! Je pravda, že je to dost specifický portál, spojený především s politickými a sportovními tématy, ale vyplatí se tam hledat svou skulinku. Zejména proto, že je to skvělý způsob, jak prezentovat partnerské doporučení. Stačí jednou za čas vložit krátký tweet se svým slevovým kódem s krátkým popisem, proč jej použít (skutečná hodnota).

 

Způsob č. 9 - Linkedin - názor hodný doporučení


Linkedin přitahuje stále více odborníků, včetně těch z oblasti podnikání. Pokud tam ještě nemáte účet, možná se to vyplatí změnit. Určitě tam najdete zákazníky BitFaktury, kteří od Vás rádi přijmou slevový kód. Před tím se samozřejmě vyplatí vypracovat si tam pozici odborníka, jehož zakázkám důvěřujete téměř ... bezmezně;)

 

Způsob č. 10 - Příležitostná zóna


Spolupracujete s jinými značkami a vzájemně se podporujete vytvářením partnerské sítě na základě výhod pro Vaše zákazníky?

Nebo možná máte vlastní zónu s atraktivními slevami na další služby a produkty doporučené Vaším jménem, ​​přidejte slevový kód BitFaktury do seznamu žhavých nabídek!

 

 




Zpět