1. Od 1. července se MOSS změnil na OSS, jsme aktuální s právními změnami, takže je možné v systému vygenerovat dokument v souladu s aktuálními pokyny. Možnost Faktury OSS lze v systému aktivovat na kartě Nastavení> Nastavení účtu> Konfigurace> Faktury a dokumenty> Faktury OSS.
Vedle toho je také možnost> Z výchozího nastavení vystavujte faktury OSS.

Pokud je zaškrtnuto políčko „Faktury OSS“ a je zadána příslušná země dodavatele a odběratele, systém zkontroluje, zda je odběratel registrovaným plátcem DPH v EU (za číslem DIČ v systému VIES). Pokud není (také pokud nebylo zadané číslo DIČ), označí fakturu jako OSS a do položek vloží příslušné sazby DPH pro danou zemi EU.
 
Možnost „Faktury OSS z výchozího nastavení“ v nastavení účtu způsobí, že se systém automaticky pokusí použít OSS pro každý prodej. Jinými slovy, při vystavování každé faktury program sám zkontroluje, zda údaje dodavatele a odběratele podmíňují použití OSS.

 

2. Na žádost uživatelů jsme rozšířili funkci filtrování podle typu dokumentů s možností výběru více typů současně.

 

3. Pro milovníky API máme informaci, že je možné stáhnout seznam ceníků přes JSON přes API.

 

4. V části Reporty bylo změněno zobrazení záhlaví reportů. V současné době při posouvání stránky dolů záhlaví sleduje uvedená data. Nezapomeňte nám dát vědět, zda toto řešení zobrazení dat vyhovuje Vašemu vkusu.

 

5. Implementovali jsme ochranu proti příliš častému zasílání kódu dvoustupňového ověření (2FA) e-mailem.

 

6. Pokud jde o vytváření vlastních šablon, proměnná řídítka {{sent_at}} byla dodána s datem odeslání faktury.

 

Děkujeme za Vaši podporu a spoustu nápadů na nové funkce, které nám zasíláte. Doporučujeme, abyste nás sledovali na Twitteru a Facebooku.