Příklady použití API

Vložení spravování faktur do Vašeho vlastního systému e-commerce

image

Definice:

shop - systém e-commerce shop
zákazník - osoba kupující zboží v obchodě
panel - uživatelský profil v obchodě (dostupný po přihlášení)

Majitel obchodu chce zákazníkům automaticky vystavovat faktury (po zakoupení produktů v obchodě), tyto faktury zákazníkům automaticky odesílat a dodatečně povolit jejich stažení v panelu. K provedení, stačí přidat do obchodu dvě volání API

Když má obchod informace o zaplacené objednávce, automaticky vystaví fakturu prostřednictvím API faktury (funkce API: přidání faktury) - fakturu lze okamžitě automaticky odeslat zákazníkovi, nebo ji zahrnout do e -mailů s informací o potvrzení objednávky . Kromě toho může zákazník na svém panelu vždy zobrazit fakturu za každou provedenou objednávku (funkce API: stahování faktur).

Díky tomuto řešení mohou majitelé obchodu pomocí pouze dvou funkcí API velmi rychle předat faktury ve svém systému. Díky tomu budou všechny faktury společnosti, která obchod provozuje (ty z obchodu i všechny ostatní) na jednom místě.

Vložení správy faktur do vlastního systému SaaS.

image

Definice:

Placedia - online systém rezervace ubytování, kde si registrovaní uživatelé mohou pronajmout zařízení svým klientům
uživatel - osoba pronajímající předměty prostřednictvím portálu Placedia
panel - administrační panel v systému Placedia, kde uživatel spravuje své rezervace

Tvůrci systému Placedia chtějí, aby jejich uživatelé mohli vystavovat a prohlížet faktury svých klientů na svém panelu. K tomuto řešení je potřeba přidat do Placedia tři volání API. Uživatel na panelu klikne na „Povolit správování faktur“, poté Placedia vytvoří pro uživatele účet v BitFaktuře prostřednictvím API a stáhne si API_TOKEN, pomocí kterého může spravovat vytvořený účet (funkce API: vytvoření nového účtu). Když uživatel při objednávce klikne na „Vystavit fakturu“, Placedia pomocí API_TOKEN povolá API_TOKEN a vytvoří fakturu (funkce API: přidat fakturu). Uživatel zadá seznam faktur do svého panelu. Poté Placedia pomocí API_TOKEN stáhne seznam faktur z účtu uživatele v BitFaktuře a zobrazí jej na panelu (funkce API: stahování faktur).
Díky tomu mohou autoři Placedia během několika hodin, pomocí pouhých tří funkcí API, předat faktury ve svém systému. Je možné kompletně spravovat faktury z úrovně panelu (vystavovat, upravovat, mazat, tisknout, odesílat) a také přenést uživatele do systému BitFaktura, kde bude vystavovat/editovat/tisknout/odesílat faktury, které budou později viditelné v panelu. Navíc povolením modulu Platby v BitFaktuře Placedia může přijímat informace, když někdo zaplatí fakturu vystavenou uživatelem, a automaticky změnit stav objednávky (funkce API: webhooky v automatické platbě)

Popis API BitFaktura White Label pro SaaS