Shrnutí prázdnin 2022

Jolanta Rustecki Jolanta Rustecki 2022-09-16

Vylepšení přehledu cen v edici


Poskytování slev se stalo příjemnější, protože jsme ve fázi editoru přidali formuláře faktur a také pečlivé a transparentní výpočty cen po jejich slevě. Nyní při zavedení slevy v režimu přidání nové / editace faktury vidíte přehledný přehled cen jak před slevou, tak po slevě. Díky tomu v okamžiku vystavení faktury obdržíte přesnou informaci o částce, kterou má zákazník zaplatit.

Podívejte se do Nápovědy, jak přidat slevu na fakturu a naučte se vypočítat slevu!

Jak přidat slevu

 

Skladové doklady - záporné stavy zásob

Pokud vystavujete zálohové a konečné faktury ručně a nepouživáte automatizaci tohoto procesu, můžete skončit se záporným stavem ve skladu. Aby program sám správně vypočítal skladové stavy, měli byste povolit možnost automatického vystavení skladového dokladu.

Dříve, aby k takové situaci nedocházelo, bylo nutné pamatovat na odškrtnutí políčka Zahrnout na produktové kartě v položce "prodej bez skladových dokladů" na jednom z těchto dokladů, tedy na zálohové nebo konečné faktuře, která se volí automaticky.

Nyní máme díky vylepšení této funkce a částečné automatizaci další dvě řešení související s vystavením konečné faktury.

1. Když je konečná faktura vystavena se zaškrtávacím políčkem označeným "Zahrnout na produktové kartě do položky" prodávané bez skladových dokladů zaškrtávací políčko je zrušeno na všech připojených zálohách a množství_prodaných_na_fakturách na produktové kartě je aktualizováno.
2. Při vystavení konečné faktury s nezaškrtnutým políčkem "Zahrnout na produktovou kartu do položky" prodávané bez skladových dokladů " se nic nemění, dokud k ní nevystavíte skladový doklad. Poté bude zaškrtávací políčko u zálohových plateb zrušeno a množství_prodaných_na_fakturách bude správně aktualizováno.

 

API BitFaktury

Neustále se staráme o systematický rozvoj API BitFaktury. Tentokrát přidáním parametru inline = yes záhlaví "Content-Disposition: inline;" pro "Content-Disposition: attachment;". Co to znamená v praxi? Když zadáme PDF, nemusíme k tomuto účelu používat prohlížeč PDF, který nás také nutí soubor stáhnout, ale náhled dokumentu se zobrazí přímo v prohlížeči.

 

InConnector - export

Přidali jsme možnost exportovat více faktur jedním kliknutím. Již nemusíte zaškrtávat políčko pro každou fakturu, kterou chcete exportovat samostatně. Nyní, pokud chcete exportovat faktury za celý měsíc, např. srpen, můžete je exportovat všechny najednou.

 

Zálohové faktury

Kontrola vystavených faktur je ještě jednodušší. V náhledu zálohových faktur přejděte na Přizpůsobit zobrazovaní sloupců (obrázek ozubeného kola vpravo) a zaškrtněte políčko Faktura byla vystavena. Nyní je zde nový sloupec, který zobrazuje zaškrtávací ikony u každé zálohové faktury, pro kterou byla vystavena konečná faktura.

Faktura byla vystavena

Vlastní šablona ostatních dokumentů - kladná proměnná

V BitFaktuře si můžete upravit vlastní vzhled nejen faktur, ale i dalších dokumentů. V mechanismu šablony jsme přidali nový atribut příjemce, kterým je e-mailová adresa. V současné době jsou všechny zákaznické proměnné, které lze použít ve Vaší vlastní šabloně, uvedeny níže:

{{recipient_address}} – adresa příjemce
{{recipient_city}} - město
{{recipient_country}} – země
{{recipient_country_code}} – kód země příjemce
{{recipient_name}} – příjemce
{{recipient_note}} – další popis
{{recipient_phone}} – telefon
{{recipient_post_code}} – PSČ
{{recipient_present}} – příjemce přítomen
{{recipient_street}} – ulice a č
{{recipient_email}} – e-mailová adresa
Všechny proměnné, které lze použít ve vlastní šabloně, naleznete na našich webových stránkách. 

 

Blog – podívejte se na nové články 

O prázdninách naši specialisté také odpočívali, ale přesto pro Vás vypracovali pár zajimavých témat, která jsou nejen obohacena o účetní novinky, ale poskytují užitečné tipy pro optimalizaci Vaší každodenní práce. Podívejte se na seznam a vyberte si témata, která jsou pro Vás ideální! 

10 způsobů, jak propagovat svůj partnerský program
5 jednoduchých způsobů, jak optimalizovat svou každodenní práci
Kdy mají obchodníci práva a ochranu spotřebitelů?
Integrace API – co to je?
Online faktura – jak ji vystavit zdarma?

 

 

 

 




Zpět